ICON

Vormselviering

Registratie vormselviering 12.05.2024.
Deze wordt afgesloten op 01.04.2024 en wordt de indeling vastgelegd.

De vormelingen en hun meter en peter krijgen een vaste plaats en wij reserveren plaatsen voor het gezin.
De familie die meekomt moet aansluiten op de vrije plaatsen - hiervoor worden geen plaatsen gereserveerd. Vragen naar extra plaatsen voor familie (oma, opa, ...) in de opmerkingen worden niet verwerkt.
In totaal kunnen we een 400 zitplaatsen voorzien tijdens het vormsel. Gelieve hier rekening met te houden - er zijn ongeveer een 50 vormelingen per viering.
De uiteindelijke indeling zal per mail naar de gezinnen met een vormeling doorgegeven worden.

Uurregeling - Indeling volgt per mail
  • 12.05 - 9u
  • 12.05 - 11u

Registratie aantal personen.

In het eerste deel geef je de vormeling (Voornaam en achternaam) op en de groep waar hij catechese volgt (derde invulvak - selecteer de catechist).
*aantal personen : iedereen die meekomt naar de viering, ouders, broers en zussen (ongeacht te leeftijd), familie, .... worden hier meegerekend - ongeacht de familiale situatie.

Hoe personen toevoegen?
Dit kan door naast het veld op de '+' te klikken. De relatie is noodzakelijk om de juiste plaats te kunnen toewijzen.
Een rij te veel aangemaakt dan kan deze verwijderd worden via de rode knop op de betreffende rij.

Bijkomende wensen of noden?
Deze kan je ook vermelden bij "Opmerkingen en/of vragen".

Klein verlet
Klein verlet kan enkele aangevraagd door de (stief-) ouders. De keuze is enkel zichtbaar afhankelijk van de relatie tot de vormeling.
Maak de keuze in het invoerveld Klein verlet (als dit getoond wordt).
Zie ook Belgie – Schorsing van de arbeidsovereenkomst (Plechtige communie) en Sociare voor meer uitleg.

GDPR
De gegevens die hier opgenomen worden zijn noodzakelijk voor de organisatie van de vormselviering - gelieve deze zo compleet mogelijk in te vullen. Deze worden bijgehouden tot 2 weken na het vormsel
Privacy
De door u opgegeven informatie wordt door de Heilige Maarten Parochie in Lievegem gebruikt voor de administratieve en eventuele financiële afhandeling van uw inschrijving.
Deze gegevens worden daartoe opgenomen in een database. Onze privacyverklaring vindt u via deze link.
Heeft u vragen over deze gegevensverwerking, dan kan u contact opnemen met het algemeen secretariaat te Zomergem.

Gelieve de parochie te selecteren waar uw zoon of dochter zijn of haar voorbereiding voor het vormsel heeft gevolgd. Voor vormsel in Vinderhoute gelieve Lovendegem selecteren