...

Aanmelden doopcatechese

Na het inschrijven ontvang je een overzicht van je registratie als je een email adres hebt opgegeven.
Indien er bijkomende vragen zijn kan je deze reeds stellen via contact

Bij een doopsel wordt verwacht dat minstens één van de ouders is gedoopt. Is dit niet het geval, neem dan best ook contact op.

Registreren doopcatechese
De doopcatechese wordt op volgende locaties georganiseerd, telkens om 19u :

Keuze van doopkerk
en doopmoment
Selecteer een datum in de kalender links
De doopvieringen vinden in principe plaats in de kerken waar wekelijks de eucharistie gevierd wordt :
  • 2de zondag van de maand na de eucharistieviering om 10:00 of 11:00 afhankelijk van de doopheer in Waarschoot
  • 3de zondag van de maand na de eucharistieviering om 10:00 of 11:00 afhankelijk van de doopheer in Lovendegem
  • 4de zondag van de maand na de eucharistieviering om 10:00 of 11:00 afhankelijk van de doopheer in Zomergem
Indien men als gezin daarvoor ontvankelijk is, kan men ook vragen om zoon of dochter te laten dopen tijdens een wekelijkse eucharistieviering,
Dit kan op volgende momenten :
  • iedere zaterdag in de weekendviering om 17:00 in Waarschoot
  • 1ste en 3de zondag van de maand om 9:00 in Lovendegem
  • 2de en 4de zondag van de maand om 9:00 in Zomergem
De datum wordt zo snel mogelijk bevestigd door de doopheer.

Foto's
  • Wij houden ons aan De Privacywet van 8 december 1992 en de AVG/GDPR of zijn laatste wettelijke uitgave.
  • De gegevens die wij verzamelen op dit formulier zijn noodzakelijk voor de werking en de organisatie van de groepen.
  • Communicatie zal hoofdzakelijk per mail gebeuren.
  • Deze gegevens worden enkel intern gebruikt, met uitzondering van de naam die samen met foto's kan gebruikt worden op de site en de periodieke uitgave Kerk en Leven.
  • De gegevens kunnen ten alle tijde opgevraagd en aangepast worden - Ik heb een vraag
  • Meer kunt u ook vinden in onze privacy-verklaring